Polski Producent GarniturówRegulamin

    1. Koszty przesyłki podane są w informacji przy każdym wystawionym przedmiocie.
    2. Zakupiony towar wysyłamy jak najszybciej, jednak nie później niż 5 dnia roboczego od wpłynięcia należności na nasz rachunek bankowy.
    3. Jeśli w ciągu 7dni od wykonania przelewu nie otrzymasz od nas informacji o wysyłce -skontaktuj się. Czasem przelew pozostaje nie zidentyfikowany (wykonany z konta osoby o innym nazwisku, brak nazwy użytkownika w tytule przelewu) lub wcale nie został zrealizowany (błędny nr konta lub inne) i nadal czeka na realizację na Twoim koncie.
    4. Na przelew czekamy 7 dni roboczych.
    5. W przypadku, gdy zakupiony towar jest uszkodzony, należy nas o tym poinformować w ciągu 10 dni od momentu odbioru przesyłki.Prosimy o kontakt mailowy w celu dokładnego opisania wady.
    6. Zakupiony towar w naszym sklepie można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
      Jeśli reklamacja okaże się uzasadniona, wysyłamy nowy towar na koszt firmy, po otrzymaniu od klienta wadliwego towaru.
    7. Wszystkie towary dostępne na naszym sklepie objęte są gwarancją producenta. Wymiana nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas reklamacji.
    8. Zwrotu można dokonać tylko wtedy, gdy towar nie był używany, zniszczony lub uszkodzony. Dotyczy to także oryginalnych opakowań. Zwracany towar musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu posiadać wszystkie metki, dodatkowe akcesoria jeśli są załączone do danego towaru. Towar odsyłasz na swój koszt. Jeśli odsyłany towar zostanie niedbale odesłany i ulegnie zniszczeniu zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia jego wartości do adekwatnego do stanu.
    9. Wysyłane towary bardzo dokładnie oglądamy i bezpiecznie pakujemy w dodatkowe, sztywne pudełka mające zapobiec zniszczeniu towaru i opakowania w jakim się znajduje.
    10. Koszt wymiany lub zwrotu produktu ponosi Klient.
    11. W przypadku wymiany lub zwrotu prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia warunków wymiany lub zwrotu.
    12. Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
    13. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
    14. Do każdej przesyłki dołączamy dowód zakupu.
    15. W przypadku zwrotu, reklamacji, wymiany musicie Państwo zwrócić nam dowód zakupu.
    16. BARDZO WAŻNE: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
      Zwroty i reklamacje prosimy kierować na adres: Andar Dorota Borowiec
      ul. Kilińskiego 206
      93-106 Łódź telefon +48 600 656 831 email : lp.yrutinrageiksloptkatnok

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas: 600-656-831, lub napisz lp.yrutinrageiksloptkatnok

Twój koszyk
Zamawiam